2013. március 17., vasárnap

Sweet sixteen

Az én drága unokahúgom 16 éves lett, és a szülinapjára valami olyat csináltam, amit eddig még nem :)
Vagyis nyilván varrtam már ezer szütyőt, meg egy csomó táskát, de ILYET még nem. :) Új fazon szütyőből is, táskából is. Az anyag is új, még eddig nem használtam semmire, de nekem nagyon teszik, egyszerre üde és tavaszi, meg szerintem egy picit retró is, ami meg azért divatos most, nem? :)
Nekem szerelem lett, remélem a gazdája is elégedett vele :))











Aztán a lurkóim meg rajzoltak neki szépet, amiből egy egyszerű kis képeslap született, tortával, mert mégis csak szülinapra lett, nem? :)
A dekortapaszos torta ötletet Editnél láttam, a papírokat meg Pippitől rendeltem :)



1 megjegyzés:

Thimmyke írta...

Ó de szép lett! Nagyon szép ez az anyag. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...