2013. március 12., kedd

Nemzeti szín

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de nekem tetszenek az alternatív megoldások kokárda helyett vagy mellé.
Több általam nagyon kedvelt alkotónál is láttam már ilyesmit, tavaly a Dekor Abc-nek voltak elképesztően helyes megoldásai, idén Vancsavarr nyűgözött le a szépségeivel, és a fércművek  nemzeti szín láncai is nagyon tetszenek.
Nálam is készült két alternatíva csajoknak, és egy kis autós megoldás a kisfiamnak.
Jól meg is kaptam a facebookon, hogy szomorú, hogy a mai gyerekek már azt sem fogják tudni, hogy mi az a kokárda. Szerintem ez hülyeség, az én gyerekem ettől még tudja, de attól, hogy viszünk egy kis kedves bájt, egy mókás ötletet egy hagyományba, attól az még nem vész el, sőt...újításokkal is lehet hagyományt őrizni, szerintem.
Na íme, ezek az én verzióim :)



Nektek mi a véleményetek hagyományőrzés ügyben? :)

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...