2012. december 3., hétfő

Ajándékozni Öröm 2. játék

Amire ma szükségünk lesz:
1. ragasztópisztoly
2. olló
3. filc lap, én javaslom a manopostát, de méteráruban is lehet venni filcet, levágnak 10-20 centit is (mert a méter ára azért elég húzós tud lenni...) Arra figyeljetek, hogy lehetőleg gyapjúfilcet vásároljatok, mert a barkácsfilc vékony, és elég silány minőség.
4. rózsás szalag , Pippi-től (több féle is van, gyönyörű színekben, mintákkal, még két sorosat is találtok, érdemes körülnézni :) )
 5. Csat alapok, lehet francia csat, vagy hullámcsat, de még csit-csat is, kinek mi tetszik :) Ezeknek a lelőhelyéről ugyanazt tudom mondani, mint tegnap előtt az ékszer alapokról, a Blahán a Gyöngyházban biztosan találtok mindent, de ajánlom a hobbiboltokat is, vagy a neten a Csinálj Ékszer áruházat, vagy az Alkotók Boltját :)


Először is a csatthoz mérjük, hogy mennyi rózsa fér rá kényelmesen, és annyit vágunk le. Inkább hosszabb legyen, mint rövidebb :)

Aztán a filcből levágunk egy akkora darabot, amin elférnek a rózsák. Itt nincs semmi különös dolgunk, csak arra kell figyelni, hogy egyenesen vágjunk. A végeit le is kerekíthetjük, vagy vághatjuk cikkcakk ollóval, ahogy tetszik :) Nekem úgy tetszett, hogy a tüllt hagytam picit lelógni két oldalt :)


A hullámcsathoz egy rózsát vágtam körbe...

.
..és ahhoz illesztettem a filckorongot is :)


Ezután a ragasztópisztolyból ragasztót nyomtam a filclapra, és belenyomtam a rózsákat. Vigyázat! Forró! :)
Ha valaki az igényesebb és macerásabb megoldás híve, az fel is varrhatja a rózsacsíkot a filcalapra :)


Utána már nincs más dolgunk, mint a filc hátuljára ragasztót nyomni, és ráilleszteni az ékszeralapot. Gyorsan dolgozzunk, mert a ragasztó hamar megköt.


Ugyanezt tesszük a francia csattal is :)


És kész is a nagy mű, kedves ajándék lehet tanító- vagy óvónéninek, kislányoknak...


...Ha van kedvetek, játszatok velem ezért a két rózsás csatért! :)
A teendő ugyanaz, mint szombaton, vagyis:
Nincs más dolgotok, mint kitölteni az űrlapot, lájkolni az oldalam a facebookon, és ha tetszett az ötlet, akkor akár meg is oszthatjátok az ismerőseitekkel :)
Sorsolás holnap, azaz december 4.-én, este 21 órakor! :)
Szerdán pedig egy újabb ötlettel várlak Titeket! :)

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...