2012. június 24., vasárnap

Pénztárca nekem

Mikor télen rátaláltam a csatos tárcákra, és beléjük szerettem, akkor a nővérem csinált nekem egy kötött darabot, amit imádtam :)
De hát ki hallott már olyat, hogy nyáron kötött tárcát hordani? :) Beizzadnak a pénzérmék... :))
Úgyhogy kellett varrnom magamnak egy új pénztárcát. Olyat szerettem volna, amibe belefér a kártya tartóm is, amiben a mindenféle hűség kártyáim és igazolványaim vannak, mert míg a csatosat használtam, ez nagyon sokszor maradt itthon. A pénznek cippzáras zsebet szerettem volna, hogy ne essen ki, és tettem rá még egy fakkot, amibe az ajánló szelvényeket tudom eltenni, mert pár napig mindig megőrzöm őket, míg a csomagjaim célba nem érnek...
Anyagnak pedig azért választottam a farmert, mert ez csajos, de vagány, és hogy ne legyen uncsi, felhasználtam annak a pillangós anyagnak a maradékát, amiből a múltkor táska készült az unokahúgomnak, és amiből ez volt az utolsó 40 centi a fabtextilnél. :( :)
Tehát ez az új pénztárcám története, amihez még bónuszképp egy kulcstartó is készült, mert van egy enyhe szett-mániám, imádom, ha a dolgok passzolnak :))








Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...