2012. június 25., hétfő

Örömjáték 1.rész

Tegnap nagy dolog történt a hobbikuckó életében, elértük ugyanis a facebookon az ezres rajongó tábort! Az, hogy ez mekkora boldogság nekem, leírhatatlan. Nem hittem volna eleinte, hogy menni fog ez az egész, és ennyire fogjátok szeretni. Sőt, mostmár bevallhatom, voltak percek az elején, mikor majdnem feladtam, gondoltam hagyom a fenébe az egészet, ki kíváncsi egyáltalán rám, meg a béna vackaimra? :) És tessék, 1003 ember már egészen biztosan kíváncsi rám, ránk :)
Hogy megköszönjem Nektek az érdeklődést, a kedves szavakat, a lájkokat...valami nagyon különlegeset szerettem volna. Az jutott eszembe, hogy egy hétig minden nap játszunk! Vannak apróbb nyeremények, és egészen nagyok is, és remélem mindenki talál majd az egy hét alatt kedvérevalót. :)
A szabályok egyszerűek, és minden nap ugyanazok:
1. Légy a facebookon a hobbikuckó oldal rajongója!
2. Töltsd ki a kérdőívet értelem szerűen (Az e-mail cím létező cím legyen, mert a nyertest ezen fogom értesíteni)
 3. Oszd meg a játékfelhívást a facebookon!

A játék minden nap este 8-tól másnap este 8-ig tart. A nyereményeket egyszerre fogom postázni, a játék hét végén, azaz jövő hét hétfőn.

Íme az első nyeremény(ek): A mai játékot holnap este 8-kor zárom. Hajrá, sok sikert mindenkinek :)
Ajjaj, valami hiba csúszott a rendszerbe, az első kérdés a Neved akar lenni...nem a/W...nem tudom hogyan kell módosítani, úgyhogy így marad...Remélem mindenkinek menni fog így is a kitöltés. Bocsi :)

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...