2011. október 2., vasárnap

Pillangók, rózsák és táskák megint

Igazából annyi varrni valóm lenne, hogy azt se nagyon tudom hol kezdjek bele...
Itt van például ez a két táska, amiket már egy ideje ígérgettem az unokahúgaimnak, de tegnap nekiestem, és ma valahogy be is fejeztem, igaz az ebéd még sehol sem tart, de annyi baj legyen, legalább van táskája a szívem csücske lányoknak :)
Az egyik egy pillangós, IKEA-s anyag, konkrétan a leértékelt kosárból vettem már vagy egy éve, mikor a varrási láz ledöntött a lábamról, és most megtalálta a helyét egy ilyen tatyi képében:



Aztán a már jól ismert IKEA-s rózsás anyagból is készült egy, a farmer táskám mintájára. :)



Mindkét táskára csináltam egy kis kitűzőt, az elsőre egy egyszerű dupla jojo virág került, egy kis ezüst gyönggyel a közepén


A másik pedig szintén extra egyszerű, néhány kivágott filc szirom, tűvel picit összehúzva, a közepében egy réges-régi behúzott gombbal. :)

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...