2011. október 17., hétfő

Alvókendők megrendelésre

A meskán keresett meg Lilla, azzal a kéréssel, hogy neki van egy elképzelése, én meg valósítsam meg. :) Küldött egy rajzot, hogy milyen alvókendőt képzelt a kislányának, a frotír nyuszi nyomán, én pedig megvarrtam neki a rajz alapján. Nagyon izgalmas feladat volt, és nagyon örülök, hogy Lillának annyira megtetszett már menet közben (mindig küldtem neki képet), hogy rögtön kért még egyet tőlem, a barátnője kislányának, csak annyi kívánsága volt, hogy ne legyen teljesen egyforma, ezért a második rongyi maci fejű lett :)
A kendőkön jó sok tapizni való akad, rengeteg szalagot varrtam rá, és a fonák oldalon még egy kis farkinca is van, hogy legyen mit rágcsálni. :) Az egyik oldal ugyan elég egyszerű, mondhatni letisztult, a másik oldalon viszont akad nézegetnivaló egy baba szemnek, mert jó színes. :)
Ennyi duma után jöjjenek a képek, íme ilyenek lettek a kendők:









A kendők rendelhetők, akár más anyaggal is. :) Hamarosan mutatok másmilyeneket is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...