2011. augusztus 16., kedd

Csere-bere fogadom...

...többet vissza nem adom, az tuti. :) Nóri szeretett volna egy Tilda babát, én meg megcsináltam neki. Az volt a kérése, hogy álló galléros farmer tunika legyen rajta, sötét színű farmer gatyóval. Így sikerült:


(a képet Nóri csinálta, valamint ő díszítette fel a babát, a nyaklánc és a hajbavaló kis dísz az ő műve :) )

És hogy mit kaptam cserébe? Jajj, hát gyönyörűségeket! :) Két csodás gyurma gyűrűt, meg kértem még két gyűrűt saját anyagból- egy kis virágosat, meg egy farmert. De Nóri volt olyan tündér, hogy még kaptam hozzájuk bedugós fülbevalót is. Íme:


2 megjegyzés:

NőiCsizma írta...

Hűűű, de vagány csaj lett! Nagyon ügyes vagy!!! Minden elismerésem!
...
Azért a gyűrűk mellett sem tudok elmenni szó nélkül... Megyek is Nórihoz körülnézni!

Tamcsi írta...

Csak vigyázz, mert függőséget okoz! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...