2013. április 7., vasárnap

Szülinapra

Van nekem egy klassz kis baráti társaságom...Majdnem mindenki mostanában tölti a harmincat, ezért mostanság gyakran összegyűlünk szülinapi ünneplés ürügyén :)
Többnyire adunk is egymásnak valami kis apróságot, ez többnyire tényleg nem valami nagy érték, inkább egy kedves figyelmesség, amit együtt találunk ki, és összedobjuk rá a pénzt.
Készült így már örömdoboz, kettő is, tegnap pedig egy képet és egy keretet díszítettem ki kicsit, hogy igazán egyedi ajándék legyen belőle. :)
Amit használtam hozzá:
-képkeret az IKEÁ-ból
-betű és szivecskés szóbuborék chipboard a Scrapfellow-tól
-gyöngytoll Pippitől
-dekortapaszok a dekortapasz.hu-tól.

Szerintem egyszerű, de nagyszerű. Én legalábbis szeretem :)



Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...