2012. október 9., kedd

Loptam

A most következő két dekor ötletet Edit barátnőmtől, azaz NőiCsizmától loptam.
Mindkettő egyszerű, de annál nagyszerűbb, és a lakásunk igazi ékei lettek.

 A nagy képkeretre azóta vadásztam, mióta láttam Editnél ezt a szuper ötletet. Lestem a vaterán is, de olyan szépet mint az övé egyszerűen nem találtam, hiszen az is szempont volt, hogy nagy legyen (50*70-es), és hogy árban is beleférjen a büdzsébe. Végül ezzel az ütött-kopott darabbal kiegyeztem...Aztán beszereztem a csipeszeket Pippinél, de a keret valódi éke a sok gyönyörű kép lett, amiket Kata csinált rólunk.







 A vállfás-képkeretes ötletet hetekkel ezelőtt valósítottam meg, és grátisz gyorsan kidekoráltam a mellette lévő képkeretet is, hogy szépen illeszkedjenek egymáshoz. A dekoráláshoz a papírdíszeket, a csipkézett papírt és a pillangókat Edit vágta nekem, a többi ezt-azt itthon találtam. :)

Edit vállfáit itt és itt találjátok, érdemes megnézni őket, mert gyönyörűek. :)




Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...