2011. szeptember 2., péntek

DIY rovat indul

Nemrég a facebookon megkeresett egy gimnáziumi évfolyamtársam, Vica, azzal a kéréssel, hogy szeret DIY dolgokat készíteni, amit szívesen megosztana a nagyérdeművel, de blogot nem szívesen indítana, nincs hozzá kedve/ideje, anélkül is eleget lóg a neten (na ez érthető, egy időtolvaj dolog ez a blogolás, a házimunka meg csak gyűlik-gyűlik), úgyhogy arra gondolt, hogy esetleg nem-e lehetne-e, hogy én megosztom az alkotásait itt a blogomon. :)) Mondtam erre, hogy mutasson egy példát, hogy mire is gondol, és ha tetszik, akkor nagyon szívesen. És hát mutatott, és tetszett, úgyhogy úgy gondoltam, hogy lehetne ez egy állandó rovat. Néha ő ír majd, néha én.
Íme tehát, Vica első alkotása (vagyis nyílván ez már nem az első, de ez az első, amit meg is oszt a nagyérdeművel...), egy férfi ingből készült női ruci. :)
Az elkészítést Vica így írta le nekem:
" Ex főnököm elvált és kiselejtezett egy halom férfi inget. Szerencsére mind XL-es, így volt elég anyag bennük, egy-egy nyári ruhához  :) Az első a legegyszerűbb. Lemértem a legszélesebb pontomat (nálam ez a csípőbőség) rámértem a felét az ing elejére és levágtam az összegombolt ing két szélét majd a nyak alatt is. Így kaptam egy nagy négyzetet. A két oldalát összevarrtam. Visszahajtottam a tetejét egy kis ráhagyassál és gumit fűztem bele kőrbe. Majd kifordítottam, felvettem és a ruha belsejébe, a mell alatti részre rátűztem egy kb két centi széles anyagot (ing ujjakból maradt) hónaljtól-hónaljig. Felvarrtam az anyagot és ide is fűztem gumit. Tehát a háta maradt, így szebblett az esése (szerintem) Az eredmény:"


(Ha valakinek netán kérdése akadna, az forduljon bátran Évihez az tifet@freemail.hu címen.)

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...