2011. május 21., szombat

Az új dilim

Az úgy kezdődött, hogy az unokahúgaim kapták ugye a névnapi tündéreket. De Szandi unokahúgomnak még nem volt a névnapja, ezért ő akkor nem kapott, csak a két húga. Gondoltam majd neki is csinálok, ha eljön az ideje, de közben az anyukája csinált neki egyet. Ezért aztán törtem, törtem a fejem, hogy akkor most mi legyen, mivel lephetném meg őt, ami ugyanolyan személyre szóló, mint a tündérek. Aztán eszembe jutott ez a blog, és már meg is volt a válasz: nyuszit kap, de nem akármilyet, hanem ilyen hosszú-fülű, szép ruhás nyuszkót. Készítés közben annyira bezsongtam, millió ötletem támadt, úgyhogy ilyesmi ruhás nyuszkó lesz még, nem is egy.

És most jöjjenek a képek:
Kalapban: 
 Kalap nélkül: :)

 Cuki pofa :)

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...