2010. december 15., szerda

Néhány jó tanács

Arra gondoltam, hogy megosztok a nagyérdeművel néhány praktikus ötletet, aminek nagy részét én is nálam okosabbtól tanultam, és nagy hasznát vettem, amikor ez a varrogatási láz ledöntött a lábamról. :) Főleg abban nyújtanak ezek a tippek nagy segítséget, hogy az ember ne költsön milliókat az új hobbijára, hanem tényleg fillérekből oldja meg a dolgot.
Tehát:
-Tömőanyagnak tökéletes az Ikeában kapható gosa slan nevű párna, amivel rengeteg dolgot ki lehet tömni, és mindössze 300 ft-ba kerül.
- Anyagot szintén nem érdemes méterre vásárolni, legalábbis ha az ember nem egy konkrét dolgot szeretne csak megvarrni, hanem hosszútávra tervez. Minden méterárú boltban, és az Ikeában is van olyan kosárka, ahol vég anyagokat árulnak, pár száz forintért. Szívnek, vagy angyalkák ruhájának tökéletesen megteszik ezek, de én pl. neszesszert is ilyenből fogok varrni, mert sikerült egy nagyon szép anyagot nagyobb darabban elcsípnem, 400 ft-ért.
-Anyagnak tökéletes még mindenféle kockás ing, pizsama, tweed szoknya, szövet nadrág, vagy épp akármi, amit kinőttünk, vagy épp direkt varrás céljából vásároltunk, például turkálóban, vagy a Bosnyák piacon mindig vannak használt ruhás standok, ahol 100 ft-ért adnak egy darabot. Így még ráadásul újrahasznosítunk is, ami környezet tudatos dolog, ugye :)
- Ha pl. pólót vagy felsőt veszek, mindig kivágom belőle a szalagot, amivel a ruhafogasra szokták rögzíteni, tudjátok, a hosszú szatén szalagot a vállánál. Ezeket egy dobozba gyűjtöm, és kis nyakkendőnek, akasztónak, vagy még egy rövidebb nyaklánc nyakpántjának is tökéletes :)

Egyenlőre ennyi jutott az eszembe, de ha még van valami, akkor bővítem a listát. :)

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...