2013. június 20., csütörtök

Kismama övek

A pintereseten találkoztam az ötlettel, és mivel megbeszéltem Katával, hogy megyek hozzá Lilla-pocakot fotózni, egyértelmű volt, hogy csinálnom kell magamnak.

Egy fekete-fehér, és egy piros-fehér mellett döntöttem, mert ez illett a legjobban a ruháimhoz, de nem kizárt, hogy csinálok majd még hasonlót más színekben is :)
Voltaképpen nem csak kismamák használhatják, simán övnek is szép, egy egyszerű ruhához, pl. esküvőre :)

És most jöjjenek a képek, amikért örök hála Katának, azaz a Ribizlifotónak :)




Név girland: The P. Shop Fairy

4 megjegyzés:

Pé Kalib írta...

Nagyon szépek a fotók, és persze az övek is. Lesz belőlük több?

Tamcsi írta...

Mármint a képekből, vagy az övekből? :)

Pé Kalib írta...

Ó, a képeket már láttam a Facebook-on, az övekre gondolok.

Tamcsi írta...

Jaa, hát nem tudom...legyenek? :)
Mostanában babázáson kívül mást nem nagyon terveztem, de ki tudja, ha talán akad majd egy kis időm, és az alkothatnék is ledönt a lábamról, akkor lehet csinálok egyet-kettőt csak úgy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...