2013. április 11., csütörtök

Köralbum

Igazából nehéz bármit is mondanom erről az albumról, és azt hiszem felesleges is lenne...
Meglepetésként készítettem egy embernek, akit nagyon sokra tartok, akit nem ismerek ugyan nagyon, mégis kedves a szívemnek, és aki olyan jószívű, és akinek olyan példamutató a világhoz való hozzáállása, hogy megérdemli...Mármint a meglepetést :)
Szerettem ezt az albumot csinálni, minden percét élveztem, és akárhányszor felálltam, hogy mostmár megyek enni/etetni/fürdetni/altatni, valahogy mindig visszahúzott hozzá a szívem, egészen addig, míg be nem fejeztem. :)



















 Inspirálódni mots is Edithez jártam, mint mindig :)
Az album alapot és a papírok nagyrészét a Kreatív Hobbyban vettem, papírt és gyöngytollat Pippitől szereztem be,  dekortapaszokat a dekortapasz.hu-tól, a chipboardokat pedig a Scrapfellow-tól.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...