2012. október 7., vasárnap

Ajándékozz örömöt!

Ez a bejegyzés most kimondottan személyes lesz, pedig itt többnyire nem sokat mesélek magamról, vagy a családomról. De most úgy éreztem ezt elmesélem Nektek, hátha más is merít belőle ötletet, és hasznos lesz valakinek.
Van Nekem egy nővérem, az én egyetlen testvérem, akit nagyon-nagyon szeretek. Az utóbbi időben elég rossz passzban van, mind egészségileg, mind lelkileg. Gondolkodtam, gondolkodtam, hogy mit tehetnék érte, hogyan segíthetnék neki, hogyan fejezhetném ki a legjobban, hogy mennyire szeretem, és hogy számíthat rám. Aztán egyik délután rátaláltam a Kifli és levendula blogra, amit mindenkinek nagy szeretettel ajánlok, mert fergeteges és egyszerű ötleteket találhattok itt...Na szóval rátaláltam, és ott ragadtam...Bevallom egy teljes délutánt a böngészésével töltöttem. És akkor szembe jött velem ez a bejegyzés, konkrétabban az örömdoboz ötlete. Először arra gondoltam, hogy a nővérem szülinapjára csinálom meg, de aztán az jutott eszembe, hogy minek várnék addig? Hiszen most van a legnagyobb szüksége a vidám gondolatokra, a mosolygós percekre, az örömre, és arra, hogy érezze mennyire szeretem. Picit tovább gondoltam a dolgot, és bevontam a családom is, mindenkit megkértem, hogy írjon/gyártson pár cetlit, akár szép közös emlékekkel, akár idézetekkel, a gyerekek rajzoltak is, illetve írtunk "azért szeretlek, mert...", "azt szeretem Benned, hogy.." típusú üzeneteket is. Mindenkinek lett egy színe, és csinált 5-6-10 cetlit. Ragasztottunk virágot, nyomtunk rúzsos puszit, volt aki kis levélkét írt Neki.
Aztán fogtam egy befőttes üveget, kidekoráltam és beletettem a cetliket. Majd írtam egy kis levélkét mellé, egy kis magyarázattal, hogy mi is ez az egész. Végül elhelyeztük a legnagyobb titokban az ágya mellé az éjjeli szekrényre....És most izgulunk, és reméljük, hogy örülni fog Neki, és érzi majd, hogy mennyi szeretet van ebben az egy üvegben. Ahogy én írtam neki: " Itt ez az üveg, nincs benne semmi különös, csak pár színes papír...és mégis, benne van minden, a legtöbb, amit adhatunk Neked!"

Egy üvegnyi ÖRÖM

A tetejét dekortapasszal dekoráltam


Képeslapot csináltam, abba írtam a levélkét




4 megjegyzés:

hard_cyclone írta...

Szia. Hát megkönnyeztem ezt a bejegyzést, annyira szép volt. Igen, manapság az emberek elfelejtik az efféle örömöket. Szerintem egy családtól ez a legszebb és legjobb ajándék a világon. Nekem mindig a férjem kedves és őszinte szavai adnak erőt, ha rossz passzban vagyok :).

Csillus írta...

Nagyon szép ajándék..... biztos nagyon jól esett a Testvérednek!

Névtelen írta...

Tamcsi!
Szuper ötlet! Bizony manapság ez a legszebb ajándék, amit lehet adni. Biztos nagyon örült a testvéred neki. :)
Egy amerikai filmben láttam hasonlót, de ott csettintős bödön (vagy mi a szösz) volt. A munkahelyen írtak kedvességeket egymásnak és kihúzták. :)

Nővérednek jobbulást kívánok!

Tamcsi írta...

Köszi lányok! :)
Én is úgy gondolom, hogy ezek az igazi ajándékok :)
A tesóm nagyon örült neki, és ez a lényeg!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...