2011. augusztus 22., hétfő

Táskából jól állok. Asszem.

Gyakorlat teszi a mestert ugye, és én az utóbbi egy hónapban gyakoroltam is lelkesen. Na, azért mester még nem vagyok, de egyre vállalhatóbb táskákat varrok. :) És nem utolsó sorban fillérekből van egy csomó táskám, mert abból egy nőnek sosem elég... (Gábor a múltkor ártatlan tekintettel megkérdezte, hogy kinek varrom ezt a rengeteg táskát. Hehe, férfiak!! :) )
Na szóval. Először lett nekem is egy kifordítom-befordítom darab, ez itt:
Az egyik oldala kis virágos...


 ...a másik meg sima bézs, vagy minek is nevezzem, kis csipkével megbolondítva. :)


Aztán maradt nekem egy kis anyagom egy ágyneműből, gondoltam abból lehetne egy nagyon egyszerű darab, de azért az is kifordítható, a belseje sima rózsaszín, azt nem fotóztam. Szóval az ilyen lett:






Utána muszáj volt kipróbálnom egy picit bonyolultabb fazont is (persze ez is végtelenül egyszerű, Tildás darab), meg már amúgy is megvolt ez a cuki rózsás anyagom (köszi, IKEA!), ígyhát lett ez:


Aztán elkoboztam apukám farmer ingét, és abból megálmodtam egy hippis csodát (amúgy ez is egy Tildás szabásminta, picit átalakítva), átakasztós, meg minden. Imádom. :)



És hát ma is készült egy, bevallom. :) Egy hatalmas, nőcis, pakolós, pici pöttyös, piros...mi kell még? :) Nekem semmi, ez is nagy kedvenc lesz, az biztos :)


Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...